Sunday, November 06, 2005

仆直啦....MONDAY登MERO出黎呀!哇哈哈哈!

今日終於 同曬所有從新加坡 回來 gei 表姐們 聚舊完 呼....
希望今年 product 唔係 x'mas 出 trip
因為而家大勢確定左 x'mas 去新加坡睇阿婆,而家阿婆糊塗左好多...

大表姐而家有左個女,叫欣欣,英文名叫 Jeslyn,十個月大,眼仔大大好鬼 cutie 架 !
數數手指講輩份,估唔到我多左個表外甥女,我竟然做左人地 gei 表姨.....................

forum 勁多人黎問野
特登今晚同佢地食完飯後散水時買左本 Monday 睇睇

其中有一版
我 cap 果 幅 小小blue 中秋節微笑圖登左出黎...
ale 隻 smack 女 gei 食相又登左上去~~
果版下面個縮版教學 o係 我地個論壇 出黎 ga~! 教學 d 字意半登左出黎,哇哈,好開心呀~!!
不過佢打錯左個官方網 gei 網址呢!

唉…開心完,我果 廿個 model 星期二起貨..............
學 cindy話齋,FOAM BOARD......瘋BOARD..............今次 刨直 喇....今次 刨直 喇....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home