Friday, November 11, 2005

WHEN U KNOW MORE, MORE YOU DON”T

其實幾開心個論壇多左人~ 但係無聊問題越黎越多 -.-

我整左個 勁正 gei 框呀~~ 擺左上去 forum 好靚呀 :D
擺o係我 xanga 仲正呀~~

http://bluewind.ecpocket.com/mero/SAMPLE.html
為左配合佢 ,我改左 xanga d 色修修佢配合呢個 竹 gei 主題 -v-

我成啖心機 ga la....一係唔整,一整就要咁樣
我整到咁gei 地步都唔知自己係咪整到顛左....

比起 project 都唔知有冇咁摶....點解好似力不從心 咁 gei...
話時話,今日終於買左個電鑽仔番黎雕批我舊 foam 做丫叉
希望有 d 用啦~
我手工太差啦... 學唔到人地唔駛電鑽仔開洞都開得咁靚又滑....

WHEN YOU KNOW MORE, MORE YOU DON'T

THINK IS AN IDEAL SKY, PRACTISE IS TRUE ON EARTH

0 Comments:

Post a Comment

<< Home