Friday, November 18, 2005

遲左 po過黎tim~

隔了一排冇寫 xanga。
呢排好納悶,有 d 鬱悶,有 d 迷失 ,有 d 冇心機....唉。(踢石...)
所以呢排對人好似唔係好有狀態咁
可能好冷淡呀甚至小小反常唔知點咁,唔好意思喇....
謝茜話呢 d 可能係我呢期 太多野做 (?)
pressure 令到我覺得做乜野都好都好似有問題咁我唔知呀.....

好似好多野做,但好多野都非從人願咁。
我 d 手工真係好差....d 野整出黎都唔 smooth 唔靚仔... 點解我咁屎 ga......
邊個係 Pioneer 邊個就最高分....瞥雞油政策咩 (企論野唔使理 ;] )
我個丫叉 bernie 竟然又話用 canwood 黎做o下 我果個丫叉黎個 wor, 唔係越輕越好咩......

跟著拎左個 Solidworks 番黎實冇得裝 喇部衰腦咁 屎,點夠 RAM run 丫,
作業系統都唔得喇我已經勞叨過我兄好多次... 我要正電腦腦腦腦腦.....而家又唔係叫佢出$$做乜唔幫我搵 >^<"" 不過又 話要去 探阿婆 唉 呢壇野又搞到唔知咩咁 四舅父咁火爆做乜喎....同母大一樣...忽時忽樣 =___=" 唉..... / _ \ 呀...係喇,呢樣野我想畀 Gorden / 九記 gei 人睇 (聽) o下 。 你話佢把聲同我地個 李克勤 fans 張xx 有冇得 fight ?? XD 因為有 37 mb 請耐心等下 load, 睇o下我可唔可以轉佢做 flash /較光 d 先....我想知,係咪每個李克勤 fans 都係咁...??XD
太黑 tim...唔緊要,橫豎睇唔到樣都唔重要 ...呵呵

o係 blogger 睇唔到個 avi 添...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home