Sunday, November 20, 2005

新加坡遺下我了~衰腦轉了新地方~快要upgrade 我部腦=.=+

新加坡那邊被四舅父迫得緊,
今星期母大和兄就要去新加坡探外婆了
所以我冇得去 lu~

自從新沙發變小了讓了空間出來
兄又弄了張電腦檯回來,屋企搬左部電腦出廳

雖然 hang 機的風采依然
但感覺還是很新
本來是這樣子的格局 十多年了:

但現在:



九記剛剛上星期五打邊爐,等位等到 9點幾 , 68 任食連飲,抵!
有王曉, 振振,DaiDai,BoBo,Kitman,Ricky,張x堅
諗住姓張的是 IT人畢竟比我這些硬件白痴好一點
他好似寫藥方咁寫部 砌機出黎
初時我咩都唔識,後來細問剛牛一完的 JC
JC :「2粒 CPU?! 開 server 咩!」&~ 512 mb RAM*2 係跑得快過 1 G RAM的
仲有張 Display card gforce 6800係 for打3d game用lor 唔係話 近畫野 display色果邊
仲有 dual layer 燒碟我唔駛咁 high, dual layer 燒出黎每隻雖然幾 G 上但吉碟買的$係 雙倍--我冇咁樣需求 wow.....
佢果張藥方起碼 6-7000落樓, JC 果邊 4000左右就落樓
真係好彩問o下 jei, 如果唔係畀佢玩死 -.-
後來我兄話~ 你叫IT人寫砌機呀~ 會砌到好貴個 wor! 原來係真 = ~ ="

見到王曉本新書~ 好好玩~ 但玩味性而閱讀性要有個平衡就好喇~

相在這兒 ,我相機還未到手,遲些補 番我部機的相●→ 04-7AKTSSSgatherin'

0 Comments:

Post a Comment

<< Home