Thursday, December 01, 2005

好耐無打過lu~~呢幾日做過 d 咩呢~~?

好耐冇打過 lu。 > . <

自從部腦搬左出黎後
個 Mon 同我距離近左 (唔好意思我依然係用緊大電視...)
對眼易累左...易睏....

好多野想講啦,表面上好似好忙咁但其實幾游雲o下...

o係家人都去左新加坡探婆婆果 2 日裡面
星期六 : 集齊幾方面的因素 => output 唔開心, 好down, 自覺好軟弱...空洞同 lost 左 ...然後想起 zoey 的佈道聚會... ...
最後自己做意粉晚餐食住睇蜘蛛俠, 雖然唔係太鐘意蜘蛛,但蜘蛛俠另計
(我諗起 Micheal Buble 番唱的 Spiderman~~)

星期日 : 去左荃灣參加 zoey 的聚會, 初時都冇乜點,但唔知點解去到某一個 pt 就有 d collapse 左....深深處在抗掙中的惡魔好像因為神的同在而漸漸平息....多謝祂....多謝妳....好耐同好日唔去呢 d 場合 gei 我,突然覺得同祂近左....

星期一 : 我將我的友誼交畀祂...心理上好似改善左....我好似已經唔係太介懷左....。
屋企人終於番左黎, 相裡面的婆婆瘦左好多…行動還ok 但神智就差一點了…
大兄送左個銀包做手信畀我呀,正想換銀包,thx 呀 ^3^
相裡面的舅父們都充滿唱腔細胞,原來佢地成家走左去唱 k XDDD (幾個歲數加埋都個半世紀 lah~~~哈哈哈)

星期二 : 個手柄個進展慢左..... 人地都噴緊底油 啦.....> ' < 點算?? 我仲要出layout tim ga....再唔畀個 file 就 print 唔切 啦....
一支弓落旺角本來諗住打太鼓,點知個場為左放果部咩跑馬機,少咁部太鼓,點打呀? 我又見到果幾個太鼓鬼手啦....我好似 feel 到 d 野....
果晚去 search o下,原來 Fight Club係各太鼓鬼手的集中地...我仲見到果個論壇其中一個重要人物的網名同我個同學叫法一樣(佢打機又好叻gei)....真係有眼不識秦山喇....

星期三 : 實係諗住早上番去做 ga,但實係頂唔到咁早起身 ga,哈哈!
個手柄同支申縮棍駁得好鬆遙遙欲墬...好彩得 technicians 救我.....我仲差少少首尾就可以噴油啦 >w<" 希望星期 5 可以拎去 print la~!!

個 extra right module....好似放唔到 map link code!! 弊!! 咁唔完美?! 等我再證實一下先~!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home