Monday, December 26, 2005

to all guys i know-- merry x’mas~!!

呢兩日都出左街~ 等間又要出去 -.-
本來今日唔想出去 gei ,想靜靜地培養好心情打一個聖誕節的電話
點知謝茜又要我出黎陪.... orz -3-


講番 23 號~~~


同左 ivy, eudorr, gordon 出黎~~ 好開心呀~~ 我地一出黎又不停咀咁講野 lah~~
我地o係廟街行~~食煲仔飯~煎蠔餅~ 價錢經濟實惠~
果間興記煲仔聽講係用 竹炭去燒煲仔~ 別有一番味道 wor~
不過聽 gordon佢地 個 fedback都係普普通通~咁個娃娃菜又真係... -v-"

佢地唔識食呀~ 哈哈 煲仔飯最好食gei 就係佢 d 飯焦呀~~ 得我同 eudorr食
同飯煲 d 飯焦係天壤之別(果 d 黏牙gei 我n 會食-.-) 你地食過 d 脆 gei 飯未丫?


一齊行左成條廟街~
eudorr 買左個山頂蘭桂坊路牌~又買左個好靚 gei 盒~收獲豐富呀~
跟著我地去左尖東睇燈飾~
往年我都驚迫人唔去睇~今年適逢未到正日就過去睇~
都 ok 靚 gei~~ 我地影左好多相呀~ gordon 部機真係好掂 呢~
我果部?唔駛提 la~ 遲早 我會 trade 走左佢換部好似 gordon 果隻 panasonic~


我地由尖東行到碼頭再搭船過中環都已經 11點幾~
拿拿快影左相就坐尾班船過番尖咀 m 記食野~
不過原來最靚 gei 燈飾係o係海港城~ 佈置得好豪好靚~~我地o係果度影左n 少相~~~ o係度又要提o下 gordon 部相機~ 真係~就算海港城熄左燈佢部野都影到好似冇熄到咁~ 好 good wor~~
好彩搭到車番到黎~ 已經 1 點 -v-a


24號~


多謝~多謝~~ 我估唔到你會帶拖友出黎~~
but 都幾好呀~~你地仲拖到gei~~睇你到話題不絕仲好過睇戲~~
thx 你 gei woodstock ^++++^
我無以為報~~唯有帶你太鼓上樹~~ -v-
你唔駛回我 ga~ 知冇?
大家去左旺角食~跟著打機~跟著比前日早左番屋企~大家都太累了~~
畀阿媽gei expectation 早左番...哈哈...佢讚我乖女 XD"""



好喇唔講~ 又要走 lu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home