Tuesday, December 06, 2005

好眼睏呀一齊睡吧 = 3 =+

終於......!!


趕完左呢個 project,好眼睏,又冇訓過 -___-
成績? 唉....我諗中或者中下 卦.....唔知點解始終比人做得冇咁好 咁 gei ....
昨天去搞個 ppt ,點知個衰腦 DISK FULL !!!
我盡量去極救 lah, 用埋個 mp3 gei storage, 我本來整左條 片 gei


點知 !! 個 衰腦 一 hang 搞到 個 mp3 之後 gei software short short 地 ....哎點...算呀


跟著我早左番去 print 野,但搞到遲左上去變 late,
又剛剛好由倒數 gei no 開始 present..... shit! 我就咁站在 已鎖的門外錯過了 1 min. 的 presentation part..... omg.........


近排 CS 要 present, 要著得比較 formal , 因為人數眾多要出席個 pre. 多幾次
讀左設計咁耐都未試過穿成咁 --恤衫+深色裙+小跟鞋
而今日真係好鬼凍,但我太匆忙所以依然都係著番差唔多果套野加番條頸巾番去....咁著法, 又通頂, 特別凍....!


腦呀腦....我聖誕之後就要換左你.....!!!



d 太鼓公仔好得意 呀 > O <" !! 好想要呀~~ 尤其是 左邊黑色果隻~!
我覺得右圖 gei 和田忍者最型 + 得意 >W</

近排落旺角打, 發覺少咁部太鼓機,哎呀....唔制呀....
有班 鬼手成日痴住果部機,見到佢地咁開心我又唔係咁想跟機 wow....你知啦我呢 d 廢廢地 gei 樹人都廢事跟去獻醜 la....


ale講過...「其實朋友根本唔重要,只不過係大家湊熱鬧過幾年,大個咪又係愛情至上,邊得閒理 d friend?」o....


黑金魚的 link 文真係幾吉心... thx link
http://www.xanga.com/wpuiyin918/394989851/item.html


「本來他再問她一次的話,也許大家終於會名正言順的走在一起。


如果沒有時間的錯配的話。


可惜他們一個走得太快,一個走得太慢。他花盡心力說服她,等到慢熱的她願意相信時,他卻已經太倦了。」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home