Friday, December 09, 2005

部機又好番啦~~~ 真係神奇~ 可以吊住條命 -.-"

我部腦又冇死到啦~!!!!!!!!!!
我老兄佢初時都唔知部衰腦搞咩 ga
可能屋企太大塵 la....有 d 重要 硬件 佢 detect 唔到就o都我 =___="
佢拆左個主機,逐個插位拔曬出黎清清理 d 塵再插佢,咁就 work 得番 lah~!!!!>0<


「而家剷曬 d 3d game 仲有 2 G 吊命... 你唔好同我捱唔到個聖誕呀嗄!」


Ooooookeeey.......-.-a

====================================
0-13分者為優秀(上限10%);14-19分者為良好(20%);20-25分者為中等(30%);26-48分者為不佳(下限40%)。你的分數是 12分,屬於優秀。


http://hipaper.hinet.net/cool/may.html


Wahhhhhhaaaaaa ~~ thx catle~

=====================================

做番 雪瑩個 tag 先....


最近在聽的音樂:
Me Against the Music Britney X Madonna
最近常想的人 :
想不起
你現在還單身嗎?

誰是對你最最重要的人?
Of coz is my friends&my family , still hv others?
來世如果給你充分的自由,你會想做什麼職業?
有位我入就梗係想入番設計果行啦...
如果你有曾經的戀人,你現在最想對他說什麼?
take care
事業, 愛情, 友情, 其他(請註明), 哪一樣你會放在第一位?:
親情-> 友情 -> 愛情 ->事業
最大o既缺點/優點係咩?:
優點: 隨心隨和
缺點: 無所謂、懶惰 (無所謂 =/= 冇主見!-.-")
如果俾你揀,你會想住係邊個國家呀?
法國 (我要學法文呀~~)
你覺得被誤解還是被遭到冷淡的態度對待,哪樣會較難受?
冷淡
中唔中意貓貓?
中意
咁大個人你覺得自己仲有冇夢想?

如果有一個機會回到過去....你第一件事會做d mud??
同佢講一次
If u suddenly hv $20,000, how will you use it??
係咪地下執ga...係就拎去差館啦...
你覺得自己會係好既爸爸媽媽 ma?
好同唔好都好,輪到個細路擇咩....?
覺得自己係悶 ge 人嗎?
我諗係卦... 有時我真係驚悶襯身邊的人 ....
對自己中文姓名的評價 :
碩果僅存,特別到正常人都唔會叫因為叫出來似男仔名
如果你呢一刻知道你得返十分鐘命. 臨死前一分鐘, 你會做d乜?
迴光反照
三十歲之前想達成咩願望呀?
um...穩定又唔悶親自己的職業...有拖拍喇...或者差不多要結婚了吧...
會唔會覺得貼/點你o個個人克人僧??
o下,寫得出黎點覺得果個人克憎呢:
如果你戀人同你講佢殺左人,你會報警,勸佢自首定幫佢埋屍?(可答其他)
逃避唔係解決問題,你唔自首我報警


好難有新問題 wow.... tag 畀邊個? 邊個睇到篇野就當我 tag 你 lah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home