Sunday, January 01, 2006

咁多位~~happy new year arr 呀~~^^

唔好以為我冇打野,只不過有 d blog 成日講太鼓分散左o係 FC 果邊費事悶親大家。(可能就算n 打野都悶親人 = =" ...sor...)


今次真係好長篇,請忍耐一下看 or 走 or 飛吧 -.-"


ecpocket 個 特惠service 就黎到期,最衰佢唔同我續約
搞到我o係呢個假期係咁"鑽研"搵邊個 webhost 好。
webhost 真係五花百門千萬個,而家最後睇緊 WchostScicubeGVT


xanga 大換 look 的打算因此要推到 兩三星期後的 sem break 了。
因為現在的 look & feel carry 的 code 真係幾多,搞到我 d frd 上唔到黎睇
css 真係望落比 html, javascript 等等 清晰,
我諗 xanga look&feel 的路只有係special layout skin 最靚,
希望我有時間親自做番個畀自己,
甚至好似 xanga 有d 人咁,做多 d public share o下。


亦都好想做番多 d 水滴美飾~~呢排完全荒廢左。
其實聽到有人講過…
……咁迷水滴、網上野share、太鼓等做咩jei?做咩要玩水滴 jei,我都唔好呢範,放o係度都唔理佢ga la,呢d 野咁鬼無聊我先唔會玩,咁好心機放d 時間落去呢d 野度做咩 jei,o徒時間又o徒錢,你寧願做番 d 有用野好似用腦賺錢仲好 la ……


我諗。我諗。我諗…。。。
呢d 野想唔想接觸佢地係你地的選擇,各花入各眼,
留唔留意呢類野的新動向都係自己的選擇同喜好jei,又阻唔到其他人gei 係咪?
就好似各位其他愛好者一樣,
OnStage友呀巴士友呀可樂友呀B女友呀追風友呀做咩要做果 d 野jei?
若果只係成為金錢、愛情的奴隸,Sorry,你地的人生真係好灰。


06年想:
搵補習 or part-time [我唔係有錢人]
有人陪伴我去台灣
或盡量叫到人跨海過黎見我先~
每個報告都唔好懶做到最好...吐氣揚眉一下....
太鼓鬼mode all pass


水滴的新年 四框版有 idea 了~~
前果陣有水滴的第二代~~ 好想搵佢黎做水滴的美飾~ 借 ale 的圖一用:


from : http://bbs.fibberhk.com/viewthread.php?tid=641&fpage=1



============================


唔記得講番 26 號去同 zoey, 阿毛佢地一棚弟兄姊妹在大圍沙田踏單車
我自從 同阿恒牌牌nelson,cattle,zoey美樂去南丫島宿營炒大車之後就怯左
而家都係, 所以....樣衰衰咁要左架輔助look踏.... 有阿楚陪我一齊借
好耐冇做運動, 比起單車真係幾吃力o下~
好彩果日我借呢隻車za, 個個女仔果日大部分唔係唔舒服就跌到損手爛腳
zoey果日仲中途頂唔順搭的士番屋企tim...


係呀!! 又話 camp~ 我地最後都冇出到黎… 下次一定要出呀!!



============================

30 號....終於度好曬期就到大家出黎食餐好 gei~~~
夾埋我 5 朵金花 XD 本黎以為阿文都黎但佢冇出現到~
所以就變左 girls' talk ^^
謝茜~ 你畀我 gei 電話繩原來唔止有沙漏仲有夜光 tim~ 正呀~ 多謝你講gei~ 同埋大家咁話 la~~希望下年 x'mas 大家都有人陪大家過 XDD
劉玉~ 你實要戴畀我睇 lah~下次打羽毛球你咪有得扎起畀我睇 lo~~
愛美麗~ 你真係好累gei 樣 wor...唔知你 31 號變左出街食定打邊爐~?
小欣子~ 你的 芝士餅好大個呀~ 個樣真係似 pie&tart 的牛奶撻多d XDD" but 都好好味呀~~! 畀著我實整唔到呢 d 野 XDD

我地之後去影貼紙相~~ 選左 小魚仙果部~ 影得好靚呀~
有 D 美中不足的係阿珊中途走左~~but 我地點都分番份畀你 gei~~ ^++++^

============================


太鼓功力漸入鬼 mode~~


突然發覺,我 cocoa 間屋多左隻窗 @@
多謝各位到訪留言送木頭的咁多位 (_ _)


唉,就番學 la.... 點解我會有 d 怯…?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home