Sunday, January 08, 2006

辛苦了‧大出血

係時候要寫o下 d entry。


前幾日終於o係油麻地剪左個 haircut~
因為係放學剪有d 急, 始於都係冇跟 tend電個曲頭 (下次la...)
終於可以把頭髮放下來,戴一戴帽子了~


那天順道在油麻地粵華買了對私家棍,過幾日仲o係學校同佢用"辣雞" 刻埋名tim~~
我寫左d 太鼓修行小記...(所以少左o係xanga 打字...)
可以去一去右邊果排 nice links 的 FC宿舍望o下。
其實都覺得有 d on 居 (相信好多冇打開 gei 人都咁諗) …戴 pair棍出街真係白白痴痴…
但用佢打起上黎又真係好打好多健步如飛wor~ 我識開gei 打太鼓人幾乎全部都會自備私家棍....


好喇,唔講呢範。
sem break 比預期的早左開始~~ 好開心~~~
某程度上,終於鬆左口氣。


不過o係星期五的 凌晨 12 點 dealine 前,我地果 group 真係做得好趕好 tight
趕緊野 gei 時候人都變箭豬6 親不認,唔知點解真係想爆粗。
我果日晚飯都冇食係咁趕野。未到 12 點後都冇食野。畀阿媽「哦」餐飽。
本來就係 on schedule 10點畀kandy砌番成份 ppt,但真係做唔切… 真係...sorry。
部衰腦仲要唔去到 呢 d critical moment 都唔 hang機 呀、hang msn hang ppt 咁囉
最後 delay 左 2 分鐘 upload....算 la .... all over ...唔想再計較 d 乜。
就算佢睇唔到...點都好,Kandy、Cherry、yoyo,各位辛苦了 (_ _)


對於佢最近的反應…我唔知我做錯 d 乜會搞成咁
btw,希望可以平常心面對,w8 & c。


近來多左討論關於祂的東西,祂與我同在,我好似踏出左一步。


我地九記的中文靚女 Miss Lam 結婚 la~~~~ 好開心呀~~~!!
好想睇佢人生中最靚最靚 gei 一面 lei ^^ 我諗果日我多數會去呢~~順道見o下九記 frd 都好


我好快就會出個 post 講一講個塗鴉版點整~~ 好容易整 ga za~

希望大家可以去一去睇睇呢個網。佢做 gei flash 真係好有意義。
http://www.ekincaglar.com/coin/flash.html


新年 mero banner~ 開工 lu :D 好快就會出爐 !
xanga new look 構思中~!


大兄話部新腦砌緊~~~ 好快有新而強勁的電腦用喇!
不過我要自掏荷包 ....我覺得都o岩 gei~ 用者自付
不過諗起我仲要交埋 webhost 果邊的 rent...真係....呢個月大出血好 heavy…(cry)

2 Comments:

At 8:52 AM, Anonymous Anonymous said...

今日起 Blogger search 「太鼓」時搵到依到,順道經過當然要打聲招呼啦~嘿嘿~

我反而覺得帶棍先 pro,通常會拎私棍黎打既都有返咁上下啦‥個時我竹mode都有對私棍,但有人時一定唔拎出黎,廢事獻醜 (不過最後發覺個對棍唔打得做左紀念品)

你都的確係好多興趣喎~
整網又有一手,仲係大討論區版主添~
厲害厲害~

 
At 1:55 AM, Blogger 大布魯 said...

哇......咁都畀你搵到........
我寫 blogger 係因為水滴 要個穩d 的 rss 要食字~~ 咁都畀你搵到 XD""
但我個主要O係 XANGA, blogger 我好少細心睇到有 comments~ 我都係今日先睇到za
有 d 咩想講gei 就o係 xanga d chat box 留la~

果個都唔係大討論區啦 ^^" 我都係幫o下手而已 small potato only...
點夠你犀利一手一腳起個知名的氣象網丫~

 

Post a Comment

<< Home