Wednesday, January 18, 2006

最近

好耐冇真正打過一篇 entry,次次都係咁,真係有d想踩自己隻腳


首先~~ 恭喜謝茜同小欣子~~ ^^ 你地 gei GPA 冇燃燒到呀, 仲賺左 tim 呀~~*幾時出黎賀o下佢~~?


好似好多野要理,好多野要做,但又乜都唔想做 wor......
唔得架唔得架..... > <"


謝茜...你就好 la~果一日咁美好.... 我~? 唉......你要記得我地呀 -.-


用 solidworks 畫同拼 lego 組件砌模型
呢個星期我日日咁番去做
o係星期 5 勉強併好....連續在校7小時搏鬥...只係為左一架賽車仔...
見到阿恒佢地的航空武艦、直升機,真係唔畀 10 個叻佢地都 n 得
佢地都整得有血有汗 ga~~聽講佢地 每日十幾個鐘併 9百幾件組件...人都癲....我都想咁癲.....
最後電腦室收工前我都趕唔切整走果 4個 error ...得 4個 o乍.........
鬼叫我部腦咁虧...有時間畀我整都冇能力整........
算啦........我唔諗住 explode 個爆炸圖交畀佢...亦都n到我諗話整n整(根本整n到)
最多星期一o係學校爆番交番張圖積畀佢果陣爆畀佢睇.....


…呢個情形,我o係呢半年就在旁同親身經歷過兩次,兩次都係咁。
其實佢有冇諗過佢都有d…?…算... take it ec …。


我係隨心同冇所謂,隨心、隨意唔隨便,但唔代表我冇主見。


星期6都冇去到謝茜的小組同肥傑慶祝生日
因為應承左zoey要去佢果邊嘛
對於好耐之前對番教會好抗拒,到而家咁,自覺已經踏出一大步…
經過zoey的教會…好多人,全部都係青少年~ 一個好年輕的教會(青春氣息XD)
我仲未諗繼唔繼續返佢的小組…或者可唔可以試o下返其他的先?
果日早走左…真係唔好意思… (_ _)


sem break 如同虛設…
16 號又要番去 explode 交圖紙,17號又要番去 dump 足一日去果個 cs present,19號又話要番去個 eyewear 的 talk… 算點呀…


希望我唔好太白日夢… 醒一醒再留意身邊的事物…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home