Friday, January 20, 2006

生日快樂.....

17 號....kandy 生日, 生日快樂呀~
其實之前我o係左邊排果個水滴紀念日banner 有同佢倒數生日日子....
n 知佢睇唔睇到呢....


接著母大的生日又快到了.....倒數中....


唔知佢收左份禮物後點呢.....? 有d lor lor luin....
當日又以白領裝去 cs presentation.....坐成日到最後先到我地 present....
雖然我負責的好少,但都要用好多時間背稿....- -"


pre 完之後識趣地走左。因為我唔知點樣先至好....唔係太識應該點做點面對同處理先o岩....因為唔知佢想唔想....我諗我果個 moment 走係o岩gei.....?


唔知點解,yr 1 都唔係咁
我真係好懷念 yr 1 的 frds, 仲好記得 L 班係幾咁無分你我同意見.......
一齊顛一齊笑大顛大肺的熱情....
而家面對多左複雜 gei 野, 多年前的夢魘, 我真係想搵洞捐....。


我係咪又 lost 左? 手腕...


打鼓。都係打番太鼓 zone o下 振作o下 d 神經 -.-
咁o岩見到凱楊~ 轉手開始卡住了~




樓面經過何其多,房裡徘徊顯唏噓。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home