Tuesday, January 24, 2006

打太鼓打到暈左?

記憶猶新,打左先

星期日幫阿媽買野,一出到去就梗係去踱下踱下咁la~~

太子踱完踱到金雞~ 點知畀我見到阿蘋 同阿四同佢地個 frd 草草打鼓 wow~ : D
兜腳踢左笨蘋一下當見面禮,哈哈 !

阿四同草草打,打打o下草草中途畀對棍出黎話佢要歇一歇坐坐初初唔覺,
佢退去後面之後蘋就扶左佢出去,打完首歌阿四就跟左出去睇o下佢
點知隔左唔夠2分鐘就有個人上來搵我話佢行行o下暈低左而家o係樓下

咁梗係唔埋打到第幾首 37 廿一拎曬佢地 d 野跟落樓下睇下發生咩事
見到草草佢成塊面成對手白曬坐左o係地下,隔離有位自稱醫生的阿伯幫手整醒佢,白車都 call 埋
好彩佢醒番,原來係蘋扶扶o下佢出去就黎去電梯果陣成個人暈左,好彩有蘋扶一扶 za!
因為暈 n 緊要, 最緊要係暈果o下唔好撞親野
而學過急救的阿四話個阿伯同佢做 gei 係 BB果隻的復甦法(有學名ga但n記得左...)
其實阿四n駛咁自責gei。因為果下 stunning 左o係度係正常....下次遇到有類似的情況就 快 d take action ~~ 笨蘋又係gei,怪責起人的樣真係...= 0 =

原來佢剛o係加拿大番黎,可能佢唔習慣呢度的空氣,尤其有點煙味的公眾場合唔適應就暈左。(佢都未去過好 mk 呢....仲死ar...)後尾送左佢去廣華,我同阿蘋行路過去都快過白車去目的地
hk d 路係咁 ga la...去遠的反而好快, vice versa
後黎佢終於送到黎,見佢面色好左好多基本上都冇咩問題都鬆口氣。
而我因為仲未幫阿媽買完野但又就黎到開飯時間,見個勢定左就先走一步了。

可想而知 香港的空氣「真好」!香港的空氣.....= 慢性凶器.....

我呢幾日終於換腦 la~!!
噢~! 強而有力的... (*> v <*)
17" 大 MON 等緊我~~* >3< !! so~
呢幾日會見唔到我 ga la~~
(但要pack番好我腦裡的資料就整死人-.-"代價)

2 Comments:

At 6:57 PM, Anonymous Anonymous said...

唔好意思!我之前add咗你嘅水滴仔!唔知你會唔會authorize我隻水滴仔呢? 我隻係叫做豆豆, number 1-156-426. Thanks!

 
At 3:01 AM, Blogger 大布魯 said...

sor 咁遲先回
豆豆...好似見過,我再睇睇~

 

Post a Comment

<< Home