Monday, February 06, 2006

新年快樂~~新年進步 ^O^


一年一次寫書法
原來我 寫 xanga 已經成年幾近兩年 lu~
上一年就寫了揮春畫了對桔送給大家
今年本都想寫手揮春 (手字完全不能登大雅之堂 ^^"")
但今天和劉玉去打羽毛球,搞到右手完全不在狀態 (好震呀)
現在就當畫畫的樣好了 (找不到孫紙...)~~
犬年吉祥啊 ^_______^


祝大家新年快樂~~身體健康~~事事順利~~
小水滴快高長大~~太鼓手越打越良~~


本就是想在年廿九寫
可是這幾天都在拾東西大掃除~
初一二都例牌去祖母家打麻雀渡過~好好掂部腦都冇~~
四嬸o係度唯有打錢 (初二就打 i like 的衛生麻將^^)
初初都 n 知搞乜鬼,好似 n記得左點打麻雀咁,輸甩褲清袋
係後尾阿叔放工番黎,o係我後面搖控我點打先至反敗為勝 XD"
呢 D 叫置諸死地而後生 ??


往年都不去花巿,嫌太多人太迫了 = ="


今年就除夕去了行花巿,亦是謝茜的 bf 阿柏首次亮相 XP ~
我同劉玉都一致認同,同阿柏相處係舒服 d gei~~
約了吃飯後去,先在金雞樓上的 cafe 坐一坐
(去得金雞就難免在約之前先打打鼓XD)
然後就去維園行, 去到都差唔多 12 點幾, 同阿文d 同事行
小欣子那天胃痛啊所以去完 cafe 就不去了~
嘖~ 入到去都係齋迫 =3= 夾正o係中間乜都睇 n 到
不過有 d 都幾得意 gei~ 石油氣罐~ 剪狗你(XDDD""") ~
我覺得果個企左o係招牌上面拋波果個都幾吸引 ga~~


行到 3 點幾 4 點先番屋企.....哈~ mtr 見到 阿 ken~
差幾步番到屋企....就係差果幾步................
但竟然大年初一就遇到從未發生過的倒霉事... 唉...
有 pair 鼓棍都於事無補,果陣點有反應去拎 jei, 又累wor
我係咪下次要學 JC 咁帶 cutter 出街呢... orz............


初三終於得閒 d la~~
本黎約左謝茜+柏+劉玉+小欣子打羽毛球
網上 book 場真係搞到一頭煙 -.-" 最後都 ok 左...
點知謝茜病鬼左...咁梗係連帶阿柏都 n 會黎 ga la....
小欣子等我 book 左先同我講佢要去佢家姐親家拜年...愛美麗大陸未番黎...
最後得我同劉玉....哈哈~~


都 n 係n 好 ga~~ 2 個人去到打打到死咁滯
冇幾耐有一班阿哥阿叔想痴場打,齊齊打仲好 wor!
原來佢地係球會 的人~
本來就好耐冇打羽毛球~我又 n 係打得好wow~當郁o下有運動~~
但之後搞到好似特訓咁係咁練波~~哈哈~
恩師o係咁打高遠波train我~ 打到死咁滯 XD


番到去狂執拾野因為阿哥帶 gf 上黎食飯~~哈哈 ^++++^
till now.....very sleepy.....訓 lu.....


年廿九的相~^^


;

0 Comments:

Post a Comment

<< Home